PERSONALIZACJA

Polityka zwrotów

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Klient dokonuje zwrotu artykułu, towaru nie używanego, w oryginalnym opakowaniu. Zwrot płatności, następuje w taki sam sposób jak płatność użyta przez Klienta, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki (zwrotu).

Artykuły wykonywane na indywidualne zamówienie Klienta (personalizowane) nie podlegają zwrotowi.

Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 14 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.